Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki
(prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży).
Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), ale będziemy wdzięczni za taką informację
- wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
Jeśli chcesz wymienić produkt, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienie.
W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi
Jak zwrócić towar?
Możesz dokonać zwrotu odsyłając przesyłkę na swój koszt, korzystając z "Dokumentu zwrotu" dołączonego do przesyłki lub własnoręcznie sporządzonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Wypełnij go dokładnie, pamiętając o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu. Nowy dokument możesz również ściągnąć z naszej strony -> klik <-
Zapakuj zwracany produkt i wraz z podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu lub dostarczonym przez nas formularzem zwrotu oraz oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury) odeślij na adres:
Cat Me Up
Skotnicka 177
30-394 Kraków
Polska
UWAGA!
-
Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie pod warunkiem, że nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania
oraz jeśli zostanie odesłany ze wszystkimi oryginalnymi metkami. -
Zwrotu towaru dokonujesz na własny koszt.
-
Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
-
Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
-
Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni od otrzymania zwrotu w magazynie GREEN CAT lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.
Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełniłeś wskazane w formularzu pole rachunku bankowego – zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu, Jeśli zrobiłeś przedpłatę – należność zwracamy na kartę płatniczą.
Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".