Reklamacje regulują przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).

Reklamacje są przez nas rozpatrywane niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego produktu.

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi

W celu złożenia reklamacji:

  • 1. Wypełnij formularz reklamacyjny dołączony do zakupu. Jest on dostępny również tutaj.

  • 2. Wyślij reklamowany produkt oraz formularz reklamacyjny na adres:


Cat Me Up
Skotnicka 177
30-394 Kraków
Polska

  • Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełniłeś wskazane w formularzu pole rachunku bankowego – zwrot należności
  • nastąpi na konto wskazane w formularzu. Jeśli zrobiłeś przedpłatę – należność zwracamy na kartę płatniczą

UWAGA!

  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".

KUPUJĄC, POMAGASZ dowiedz się więcej