Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki

(prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży).

Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), ale będziemy wdzięczni za taką informację

- wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

Jeśli chcesz wymienić produkt, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienie. 

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi

Jak zwrócić towar?

Możesz dokonać zwrotu odsyłając przesyłkę na swój koszt, korzystając z "Dokumentu zwrotu" dołączonego do przesyłki lub własnoręcznie sporządzonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Wypełnij go dokładnie, pamiętając o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu. Nowy dokument możesz również ściągnąć z naszej strony  -> klik <-

Zapakuj zwracany produkt i wraz z podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu lub dostarczonym przez nas formularzem zwrotu oraz oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury) odeślij na adres:


Cat Me Up
Skotnicka 177
30-394 Kraków
Polska

UWAGA!

  • Zwracany  towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie pod warunkiem, że nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania
    oraz jeśli zostanie odesłany ze wszystkimi oryginalnymi metkami.

  • Zwrotu towaru dokonujesz na własny koszt.

  •  Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).

  •  Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.

  • Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni  od otrzymania zwrotu w magazynie GREEN CAT lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.

Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełniłeś wskazane w formularzu pole rachunku bankowego – zwrot należności nastąpi na konto wskazane w formularzu, Jeśli zrobiłeś przedpłatę – należność zwracamy na kartę płatniczą.

Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.

 Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona". 

KUPUJĄC, POMAGASZ dowiedz się więcej